Rabu, 7 Disember 2016

MASKER VITA E COMPLEX



[JERAWAT]














Nampak saya dah kata kulit saya jerawat merata-rata...


Balik daripada bercuti di Kyoto jerawat tumbuh dengan jayanya....





Salah 1 kawasan yang terjejas teruk zon 5&9 diikuti zon 11 dan terakhir zon 7... 


Hari ni cuba pula pakai masker Vita E...beberapa hari sudah saya sapu masker vita C.. 



Yang best lepas buat masker..jerawat di hidung terus licin..macam tak ada tumbuh jerawat..biasa rasa kasar jerawat dihidung tu... 










Suka2 sangat... 










Kulit saya jenis kombinasi..musim sejuk kering yang amat...tu saya sapu vita E di bibir yang kering...sapu calit2 kawasan yg terjejas jerawat...suami bising pakai apa tu di muka hihihi... 




Isteri dah macam dayang senandung hitam😂😂😂😂😂 





Nor An Ibrahim
SID:Jepun&Malaysia










SET KULIT saya bukan sekadar telan boleh buat macam2...super JIMAT.. 


Oh ya bulan ni jangan lepaskan peluang grab collegen harga terlajar JIMAT... 


Beli 2 dapat 5% lebih jimat daripada harga asal...nak tahu harga asal berapa? RM298...banyak tu 5% belum jadi ahli lagi..lagi banyak penjimatan di situ... 












Tiada ulasan:

Catat Ulasan