Jumaat, 9 Disember 2016

Checlist Suri Di Hati Suami

Checlist dah buat hari ni(pagi):-

✅pam susu done
✅sarapan ESP done
✅iklan homestay done
✅promo produk kesihatan done
✅simpan kain cotton Jepun kawan2 done

Yang belum dan
✅lipat kain isi rumah ni
✅sarapan isi rumah (tak tahu nak masak apa ni😱😱😱)
✅kemas rumah
✅order vitamin

Ok siapa nak order vitamin semulajadi boleh rojer kita boleh jimat duit pos beli secara pukal.

Jika tak beli herbal blend yang sebotol pon kena caj RM10.60 ya gara2 POSTAGE.

Harga herbal blend daripada RM 30 lebih kurang jadi RM40.60/sebotol..

Rugi tak rugi tak rugi tak di situ...

Jika pergi beli di HQ&branch juga SID guna duit minyak nak pergi balik untuk COD.

Saya dapat bagi harga kasih sayang produk2 saya kerana saya gunakan teknik ini.. beli secara pukal..ambil order banyak2 dan klik2...

Saya tak nak pelanggan saya terbeban nak beli produk2 ni..

Mana yang boleh jimat kita jimat...

Pesanan ringkas daripada saya yang sedang menuntut ilmu Allah.

Nor An Ibrahim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan