Selasa, 6 Disember 2016

BERAT BADAN TURUN LEPAS PANTANG

Assalamualaikum wrh wbrkt & salam sejahtera,




SET BERSALIN BASIC
Terdiri daripada:-
1. Penyembuh luka, penambah tenaga, bekalkan sumber vitamin dan mineral------>>>VITALEA, B COMPLEX, VITA C, ZINC COMPLEX

2. Penambah susu badan, bekal serat, memanaskan badan ibu tanpa memberi kesan kepada bayi semasa proses penyusuan. Baiki sel dan rawat luka secara berperingkat. Menyediakan khasiat kepada ibu juga bayi serentak.-------->>>>>ESP& ALFALFA COMPLEX

Sepanjang tempoh pantang anak ke2 saya makan semua vitamin di atas. Termasuk OSTEMATRIX&OMEGAGUARD.

Ostematrix untuk elakkkan/kurangkan sembelit. Pengalaman sembelit anak pertama sehingga menangis tu huhuhu😭😭😭😭terpaksa suami g farmasi beli julap. Selain itu ostematrix ni best bagi badan kita rehat malam mudah tidur dapat tidur lena walaupaun kurang tidur sbb susu anak kita tak rasa letih sangat bangun pagi.

Omegaguard untuk kawal selera makan dalam pantang. Masa pantang ni berat cepat turun jadi saya pulun telan OMEGAGUARD nak bagi cepat turun berat dan buang kolesterol jahat. Bukan itu sahaja dengan adanya OMEGA3,DHA&EPA memberi khasiat kepada pembesaran anak saya penglihatannya cemerlang dan membesar dengan sihat.

Siapa yang tengah cari set PANTANG boleh cuba set pantang ni.

Nak harga kasih sayang saya boleh tolong kirakan..marilah berpantang dengan ceria,sihat dan yang penting boleh turun berat badan tu.

#shakleeeffect
#sayamakanshaklee
#sayajualshaklee

Dyan Health Care
1110254
SID:Melaka & Jepun
Contact: +8180-5100-9381 (whatsApp/Telegram/Line)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp/
PM:http://www.facebook.com/messages/dyanhealthcare2u
Instagram:dyanhealthcare


Tiada ulasan:

Catat Ulasan