Isnin, 2 Mac 2015

ZINC COMPLEX Rawat Jerawat secara Tak Sengaja

Assalamualaikum wrh wbrkt & salam sejahtera,



Alkisah saya bulan ni period heavy flow, dah mula cuak takut gejala tahun lepas berulang kembali. Ni dok merantau sakit siapa nak tengok, jengok. Family dah lah jauh, saya di Nagoya, Jepun ni. 

Berbekalkan pembacaan saya mula makan semula ZINC COMPLEX yang tinggal 1 botol jer. Dalam 2-3 hari makan dengan tidak disangka jerawat yang tiba-tiba naik macam cendawan tumbuh jadi mengecut. 

Dan tak lupa saya sambung makan GLA Complex sebelum ni stop sekejap sebab nak tengok kitaran haid boleh tak teratur dengan sendiri. Nampaknya masih perlu lagi saya bergantung dengan GLA Complex untuk stabilkan haid.



Memang dulu pon terjebak dengan SHAKLEE kerana GLA COMPLEX akibat tak tahan haid berpanjangan. Boleh pitam kalau haid lama-lama ni kita akan kekurangan zat, tenaga...Allah nak uji saya dengan penyakit ni jadi kenalah berusaha cari ubatnya.

Kepada yang mengalami masalah macam saya jumpalah doktor. Saya dah jumpa pelbagai doktor pakar dan siap buat D&C untuk masalah ni. Makan supplement untuk back up dan saya ada juga stok norcolut  dan ubat stop darah standby sepanjang ada di sini.





Dyan Health Care
1110254
SID:Melaka & Jepun
Contact: +8180-5100-9381 (whatsApp/Telegram/Line)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan