Khamis, 30 Oktober 2014

SET MINDA CERDAS untuk PELAJAR BIJAK AKTIF

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera,



Letih, kurang tumpuan dalam kelas, sukar untuk ingat fakta dan olah ilmu yang diperolehi di dalam kelas.

Peperiksaan semakin hampir, tiada semangat untuk belajar.

SET MINDA CERGAS



ESP-memberi tenaga berpanjangan supaya badan sentiasa segar dan mampu untuk memberi tumpuan pada kuliah dan persediaan kepada peperiksaan.


KEBAIKAN ESP kepada PELAJAR

1: Memori mudah dipertingkatkan

Menurut satu kajian, peptida daripada kacang soya boleh mempengaruhi sistem imun dan hormon yang dikaitkan dengan emosi dan meningkatkan fungsi otak.

Apabila fungsi otak dapat dirangsang dan dipertingkat, secara tidak langsung ianya menjadi semakin tajam dan semakin berupaya untuk mengingat.


2: Sumber Tanaga berpanjangan

Para pelajar digalakkan mengambil ESP kerana dapat membantu mempertingkankan tenaga secara semulajadi. ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah. Dengan kata lain, ia akan mengawal pelepasan gula yang akan ditukar kepada tenaga dalam darah secara perlahan-lahan. Oleh itu, rasa segar dan bertenaga lebih lama.


3: Sarapan & Snack Segera Yang Berkhasiat

Bersarapan dengan ESP, membolehkan para pelajar akan berasa kenyang lebih lama. Mengurangkan rasa nak pitam kerana kelaparan. Mengambil sarapan berkhasiat amat penting bagi memberikan tenaga dan minda yang sihat kepada pelajar. 

4: Kawal Berat Badan

Masalah obesiti di kalangan para pelajar pun agak tinggi. Masa ni, para remaja terutamanya dah mula bimbang dan malu kalau mempunyai berat badan berlebihan.

Faktor indeks glisemik yang rendah tadi juga turut memberikan rasa kenyang yang berpanjangan sekaligus mengelakkan para pelajar selalu rasa ingin mengunyah. Jadi boleh beri tumpuan dan kosentrasi yang lebih untuk aktiviti pembelajaran dan ko-kurikulum.

Kesan sampingannya, boleh menurunkan berat badan. 

5: Membina Otot Yang Sihat

ESP bertujuan membina otot yang ada hasil daripada pengurangan berat badan yang dihadapi oleh pelajar. Pelajar tidak akan nampak terlalu kurus kering tapi kurus dengan otot yang pejal cantik menawan. 
Tubuh yang lebih banyak komposisi otot akan mempunyai metabolisma badan yang lebih tinggi. Lagi tinggi metabolisma, lagi banyak kalori terbakar.

6: Gastrik

Ramai pelajar yang tak dapat nak menjaga makan dengan betul dan teratur akibat sibuk sehingga terkena gastrik. Gastrik ni biasanya akan menyebakan penghidap berasa pedih hulu hati, sakit dan kembung perut.

Keadaan ini disebabkan oleh jus gastrik yang berasid telah banyak terkena dinding perut ekoran kerana perut kosong dan tiada makanan untuk dihadamkan.

ESP yang bersifat alkali mampu bertindak membantu nuetralkan asid tadi.

7: Masalah Kecantikan

Peringkat umur para pelajar yang kebanyakkan adalah remaja selalunya mudah mengalami masalah kulit seperti jerawat. Akibat hormon berada di tahap yang agak aktif, maka ramai pelajar yang mengalami masalah ini.

Bahan utama ESP adalah protein soya. Protein pula adalah asas pembinaan sel yang sihat. Sebab itu ESP ni dapat membantu mengurangkan sekaligus menghilangkan masalah kulit seperti jerawat, parut jerawat, jeragat dan kulit kusam.

Dapat lagi bonus rambut dan kuku yang sihat serta berkilat. Tapak kaki yang pecah-pecah pun beransur hilang.



OmegaGuard-menyokong kepada minda yang cerdas dengan khasiat Omega 3 untuk kesihatan otak. Tumpuan di dalam kelas akan lebih berkesan dan ilmu yang diperolehi mudah untuk difahami.


Khasiat OMEGAGUARD kepada PELAJAR

  1. Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. 
  2. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
  3. Shaklee OmegaGuard TM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuard TM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
  4. Dalam bahasa yang mudah pengambilan Omega Guard dapat membantu kita untuk meningkatkan kecerdasan otak, mudah mengingati dan lebih fokus.
  5. Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. 
  6. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
  7. Shaklee OmegaGuard TM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuard TM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
  8. Dalam bahasa yang mudah pengambilan Omega Guard dapat membantu kita untuk meningkatkan kecerdasan otak, mudah mengingati dan lebih fokus.
Berminat untuk merasai SET MINDA CERGAS.


Sila klik di sini--------->>>>>>SET MINDA CERGAS


Boleh dapatkan daripada 
Dyan Health Care
SID:1110254
Contact:+8180-5100-9381(whatsapp)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp/
PM:PM:http://www.facebook.com/messages/dyanhealthcare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan