Khamis, 16 Oktober 2014

GARLIC COMPLEX-ANTIBIOTIK ALAMI

Garlic Complex-Antibiotik Semulajadi

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera,






Galic Complex-dibuat daripada bawang putih premium, bebas daripada racun perosak. Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet garlic mempunyai allicin). Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau bawang putih dengan kombinasi herba Rosmery & Spearmint). Kaya vitamin E untuk keperluan tubuh. Setiap 2 tablet Garlic Complex membekalkan 1000mg ektrak garlic tulin yang menyamai 2 ulas bawang putih.

Fungsi
1. Meningkatkan sistem penghadaman
2. Antibiotik semulajadi
3. Menghalang Alergik
4. Memoderatkan tekanan darah tinggi
5. Detokfikasi
6. Menurunkan Kolesterol
7. Menstabilkan Glukos

Sakit Gusi
Tekanan Darah Tinggi
Gusi Bengkak
Kolestrerol Tinggi
Masalah Keputihan
Kadar insulin rendah-Kencing Manis
Gastrik
Asma/batuk/selsema
Legakan PMS
Baiki luka

Testimoni

Masalah Bengkak Gusi
Akibat gigi bongsu naik gusi telah bengkak, hasil makan Galic Complex pagi dan malam. Gusi yang bengkak semakin surut dan mulut boleh dirapatkan apabila gigi bertemu dengan gusi yang bengkak.

Masalah Darah Tinggi
Young Hypertension bacaan darah kadang-kadang mencapai 140/110. Amalkan makan Garlic Complex 2 biji malam, jus delima dan ubat hospital tekanan darah menjadi 127/89...alhamdulilah hasil usaha..ubat doktor pon perlu makan makan tambahan juga dapat membantu...

Makcik yang mempunyai tekanan darah 155/87 sekatang turun kepada 147/82 setelah mengamalkan (Ostematrix, Garlic complex & B Complex)...yang paling penting tiada sakit kepala seperti selali..

Kegatalan
2 bulan badan tiba-tiba mengalami kegatalan perlbagai ubat dan krim gatal telah dicuba tapi masalah kegatalan dan badan tidah sembuh. Setalah membaca kebaikan Garlic Complex di internet yang antikulat dan antibioti. Maka cuba makan Garlic Complex alhamdulilah masalah kegatalan dibadan beransur pulih tiada lagi aksi mengaru-garu seperti kera huhuhuhu...

Masalah keputihan
Akibat stress dan penat Miss V telah mengalami keputihan yang teruk. Doktor bagi ubat dan nasihatkan jangan stress selain itu dr mencadangkan makan supplement.. Kawan syorkan Alfalfa Complex dan Garlic Complex setelah mengamalkan selama sebulan masalah keputihan semakin kurang alhamdulilah..mungkin dengan mengamalkan secara berterusan masalah keputihan dan kegatalan Miss V akan hilang.

Sebelum dan semasa mengandung mengalami masalah keputihan terus. Hasil makan sebotol Garlic Complex . Selepas melahirkan masalah keputihan terus hilang:)

Berminat tentang produk boleh terus oder dilink bawah:-
GALIC COMPLEX

Hanya Serendah RM47.50/botol (60tablet)

Dyan Health Care
1110254
COD: Melaka & Nagoya
BLOG: http://http://dyan-health-care.blogspot.jp/
PM:http://www.facebook.com/messages/dyanhealthcare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan