Jumaat, 29 Ogos 2014

Parut Jerawat Pudar-Skin Care Shaklee

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera,

Masalah kulit sensitif berminyak, kulit kombinasi berminyak dan kering, jerawat, parut jerawat, tone kulit tidak sekata...

Semua masalah di atas adalah sahabat karib saya dahulu...

Telah menggunakan pelbagai produk pencuci muka, berjumpa doktor pakar kulit, menggunakan produk tradisional dan pelbagai lagi tapi kesudahannya JERAWAT, PARUT HODOH membelenggui saya.

Setelah beberapa bulan saya mengamalkan set Skin Care daripada Shaklee bersama pencuci muka.

Alhamdulilah parut jerawat semakin pudar, tidak payah memakai bedak tebal seinchi...dulu pakai bedak seinchi pon belum tentu dapat menyembunyikan masalah jerawat..jadi redha je la muka comot dan hodoh.

Muka tanpa Makeup dengan parut

Muka berparut dengan makeup

Muka dengan makeup simple

Syukur parut semakin kurang
Antara koleksi set skin care yang ada dalam simpanan saya dan menjadi amalan pemakanan seharian.





Makanan tambahan secara berterusan akan memberi kesan yang memuaskan jika bersabar dan istiqamah. Tidak dilupakan setiap kali sebelum wudu' saya cuci muka dengan Nutriwhite.

Jika terlebih rajin saya tampal muka dengan masker esp bersama vita e...hihihihi

Segala penawar daripada Allah kita sebagai hamba hanya mampu berusaha mencari penawar yang serasi dengan badan.

Dyan Health Care
1110254
SID:Melaka & Jepun
Berminat untuk mencuba produk boleh hubungi saya.
WhatsApp:818051009381
Sms/call:0172215006



Tiada ulasan:

Catat Ulasan