Isnin, 10 Februari 2014

Chew Vita-C Plus (100mg)

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera,

Selsema,batuk,demam....datang lagi. Apa kata kita tambahkan vitamin c dalam diet harian bagi membantu penyembuhan dalam meningkatkan imunisasi badan dalam menentang penyakit.

Chew Vita-C Plus (100mg)



Supplemen yang ada di Shaklee semuanya terdiri daripada vitamin natural – termasuklah Vitamin C.

Tahukah anda bahawa Vitamin C sintetik mempunyai kesan antioksidan dan pro-oksidan dalam masa yang sama! Bermakna walaupun ia menghapuskan radikal bebas dalam tubuh, pada masa yang sama ia juga menghasilkan radikal bebas!

Dan, tahukah anda bahawa Vitamin C sintetik tidak mempunyai bioflavonoids? Ianya cuma semata-mata asid askorbik sahaja. Bermakna ia tidak mampu bertindak seperti Vitamin C yang sebenar. Bioflavonoids adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus. Ia membantu dalam penyerapan Vitamin C sepenuhnya dan memelihara Vitamin C itu sendiri daripada oksidasi. Dan ya, Vitamin C Shaklee ada bioflavonoids!

Sememangnya Vitamin C Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. Semuanya natural!





Manfaat utama Vitamin C keluaran Shaklee:
a) Membentuk Kolagen
Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
b) Memperbaiki Simptom Pendarahan
Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
c) Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.
d) Memerangi Kanser
Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan.
e) Mencantikkan Kulit
Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
f) Memperbaiki Insomnia
Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.
g) Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi




Jadi, sekiranya anda mahukan Vitamin C yang natural dan benar-benar bermanfaat untuk anda, maka bertukar lah kepada Vita-C Shaklee! Cepat dapatkan Chew Vita-C Plus (100mg) 300 biji sekarang, sementara stok masih ada. Chew Vita-C Plus (100mg) juga mempunyai khasiat dan fungsi yang sama. Kedua-duanya mempunyai kandungan yang sama cuma Chew Vita-C Plus (100mg) mempunyai pertambahan Rose Hips Powder, juga salah satu sumber Vitamin C yang hebat. Ia juga dikatakan sebagai ‘stomach tonic’ kerana membantu mengubati ulser perut, diarrhea, sembelit dan sebagainya. Selain daripada itu ia turut bertindak terhadap kolesterol, diabetis, tekanan darah tinggi dan sebagainya.

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa. Anda juga boleh menggunakan ID saya untuk menikmati harga ahli di mana-mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia.


Berminat dengan produk sila hubungi SID




Sms/whatApp

Dyan Health Care

0139399831 (Melaka,Malaysia)

+818051009381 (Nagoya,Jepun)

Id:1110254

Tiada ulasan:

Catat Ulasan