Rabu, 19 April 2017

KELAS DETOX UNTUK SHAKLEE COORDINATOR ARTIKA HASAN

Alhamdulilah malam tadi buat temujanji dengan beautician adik manis buang blackhead whitehead jerawat bagai.

Dia kata kulit saya tak banyak makhluk asing tersebut.

Dengan amalam vitamin dan produk semulajadi sahaja kulit saya dah semakin baik daripada masalah ☆jerawat
☆parut
☆kusam
☆kulit tak sekata
☆pigmentasi
☆berminyak
☆tak berseri.

Dan yang sangat best malam tadi SHAKLEE COORDINATOR ARTIKA HASAN maklumkan groupnya dah mula start buat group detox.

Suka sangat:) Memang niat saya nak semua orang tahu ilmu detox.

Ada niat nak buat detox sama2. Daripada saya tinggal Jepun lagi saya dah ajak ramai orang buat detox berjemaah.

Bukan untuk saya untuk semua orang yang niat nak buat detox mereka akan rasai kesan yang luar biasa.

Nak tahu kesan luar biasa itu perlu la start buat DETOX dan KONSISTEN buat.

Insya- Allah hasilnya akak nampak.

#detox
#detoxshaklee
#shakleedetox

Tiada ulasan:

Catat Ulasan