Rabu, 2 November 2016

Detox dulu sebelum kurus

Ada orang kata aku diet makan sikit&aktif sukan tapi berat tak turun2???!!!!!šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜± Kenapa ya an???!!!!! Macam mana saya boleh turun berat?
Dulu berat saya hampir 80kg masa mengandung..tapi sebelum mengandung pon berat dahsyat juga 68kgšŸ˜œ... Detik saya terbuka hati nak kuruskan badan dan buang kilo lepas raya sbb dok timbang tengok berat makin mencanak canak naik... Apa yg saya buat waktu tu?
saya gegau upline saya nak belajar cara DETOX.. Alhamdulilah dengan bantuan info dan maklumat daripada MD&MIA. Saya buat sungguh2 DETOX.. Dalam DETOX yang saya buat makanan,vitamin,air masak&beriadah bergerak serentak.. Jika nak cepat beriadah seperti brisk walk atau berjalan santai setiap hari penting.. Dan vitamin harian saya juga membantu...saya makan vitamin DETOK untuk bantu saya kekal cergas.

Air masak juga penting waktu tu saya terpaksa ambil lebih daripada 3.5l sehari..sekarang pengambilan air saya dah berkurang dengan jumlah berat saya. Sekarang saya hanya ambil air masak kurang daripada 3.5l

Sesiapa yang ada niat nak kurang kilo tu kena buat DETOX dulu ya..tak lama pon 7hari je...lepas tu badan akan mudah kurus dan berat akan mudah turun.

Nakkan vitamin detox boleh pm tepi. Saya sedia ajar cara makan vitamin DETOX.



#detox 
#slim 
#kurus 
#kuruscepat 
#dropship 
#bizonline 
#bizonlinemalaysia 
#eatclean

 šŸ“²+8180 5100 9381
Nor an Ibrahim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan