Khamis, 13 November 2014

Masalah Ciri Birit Beransur Baik Dengan Herblax

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera,


Hari ni saya nak cerita tentang masalah cirit-birit suami yang dah nak masuk 4-5 hari asyik tak baik sejak balik daripada Conference di Iwate Jepun...sedap sangat kot makan makanan Jepun...

Ada bawa stok pocai tapi entah mana saya selitkan tak jumpa.

Nak jadi cerita saya kesian kat suami, soh pergi klinik tak mahu...jadi saya sendiri jadi doktor dan nurse tak bertauliah...

Saya paksa suami makan Herblax...paksa ya susah suami saya nak makan vitamin-vitamin ni..

Lepas sehari 2 tengok macam dah tak cirit-birit lagi, saya tanya hari ni ada sakit perut, cirit-birit.

Katanya..belom ada gese(rasa)...kira ok la kan..alhamdulilah saya nak bagi lagi makan Herblax..harus la tak mahukan...

Harap-harap dah membaik sebab minggu ni pon ada zemi(bentangkan kertas kerja) di Gifu.

Memang sesuailah Herblax ni dipanggil detok...tugas cuci bersih usus yang bermasalah...yang ada masalah cirit-birit jika ada stok Herblax bolehlah cuba..memang kita akan membuang ala-ala cirit birit..tapi habis semua masalah punca cirit-birit dibuang sekali.




Berminat dengan produk boleh klik link di bawah:-



#ShakleeEffect

Dyan Health Care
1110254
SID:Melaka & Jepun
FB:https://www.facebook.com/pages/Dyan-Health-Care



Tiada ulasan:

Catat Ulasan