Selasa, 2 September 2014

SET MAGRIN---->>B Complex, Vita C Plus & Ostematrix

Assalamualaikum wrh wbrkt.& Salam.Sejahtera,

Sering sakit kepala
Magrin
Stress
Masa tidur tidak cukup 6jam
Gaya hidup tidak sihat

Ayuh selitkan makanan tambahan dalam diet harian anda dengan:-
i)   B Complex
ii)  Vita C Plus
iii) Ostematrix

B Complex ada vitamin yang dilengkapi dengan 8 jenis vitamin b serta asid folic. Sumber vitamin yang lengkap memberi tenaga kepada kesejahteraan badan dan otak. Pengambilan secara konsisten dapat mengurangkan gejala stress, migrin dan sakit kepala. Asid Folic berperanan sebagai bahan yang boleh membentuk sel darah merah amat bagus kepada ibu hamil.dan wanita merancang untuk hamil.


Vita C Plus pula kaya dengan vitamin c yang mampu memperbaiki tisu serta saluran darah. Pengambilan secara berterusan akan menjadikan kulit nampak glowing dan saluran darah terutama di otak lancar. Selain itu simptom insomnia stress dan sakit kepala boleh dikawal. Gejala demam, batuk selsema juga dapat dikurangkan jika menyelitkan vitamin c dalam diet harian.

Ostematrix adalah sumber kalsium,magnesium, vitamin D, boron dan magan, zinc. Berperanan sebagai ejen yang dapat mengurangkan gejala kesakitan,membantu badan dan otak mendapat rehat yang optimum. Boleh juga dijadikan kepada ubat tahan sakit. Mengurangkan masalah, sakit kepala, PMS, sakit pinggang, insomnia, sembelit. Memberikan kualiti tidur yang optimum walaupun tidur kurang 6 jam:)


Moga dengan pengambilan Set.Magrin secara berterusan insya-Allah masalah ini dapat di atasi.

Coretan pagi selepas telan 2 biji ostematrix rasa mengantuk..itu menandakan badan perlu berehat..

Salam tahajud cinta:)
Dyan Health.Care
1110254
SID:Melaka & Jepun
WhatsApp
818051009381


Tiada ulasan:

Catat Ulasan