Ahad, 4 Mei 2014

Proses Penyembuhan-Healing Crisis

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera:)

Pagi tadi saya berborak dengan mak di Malaysia. Mak bagi tahu sejak 2 hari minum ESP asyik mengulas perut, asyik membuang, perut bergelodak...Mak tanya kenapa????...saya kata ehhh bagus la tu proses healing buang apa benda asing yang ada dalam badan, buang lemak yang best saya bagi semangat wah lepas ni Cik Nor ramping/slim la hihiihihi....

Saya dok pesan pada mak minum air masak lebih baru vitamin berkesan pada badan cepat.

Hasil maklumbalas mak saya saya terfikir untuk berkongsi maklumat tentang HEALING CRISIS-Proses Penyembuhan.

TANDA-TANDA PROSES PENYEMBUHAN & PENYEBAB


Krisis Penyembuhan
Sebab
Sakit kepala yang melampau
Tekanan darah tinggi & pertanda nyahtoksin
Demam, Tidak cukup rehat
Meningkatkan metabolisma badan, rangsang fungsi imunisasi
Cirit-birit, peningkatan pergerakan usus,najis dan kencing bau
Petanda nyahtoksin, bahan sisa terhimpun dalam usus besar
Ruam,kulit gatal, kelemumur, keluar lendir
Fungsi hati lemah,usus besar tidak sihat
Lendir seperti selsema & kahak
Fungsi paru-paru lemah,penyahtoksidan
Pendarahan hidung
Mungkin tanda kekurangan darah
Rasa sakit sendi & otot
Badan banyak asid,toksin terkumpul pada tempat yang sakit
Peningkatan rasa sakit pada bahagian yang bermasalah
Mempercepatkan proses penyembuhan
Tidur bermasalah & terlalu aktif
Sistem saraf bermasalah
Lapar & pening
Tekanan darah rendah & anemia
Loya, sembelit & tersedu
Sistem penghadaman rendah & masalah hati
Edema (membengkak)
Masalah buah pinggang
Kembung perut
Sistem penghadaman lemah



Saya pon masa mula-mula mengamalkan vitamin Shaklee mak dok tanya kenapa tangan sembab, muka kaki semua sebab mungkin saya ada masalah dengan masalah buah pinggang walaupun kuat minum air masak. Alhamdulilah sekarang dan tiada masalah sembab tu...mak pon dah perasan tangan leher dah nampak tulang hihihihi tapi saya kuat makan wahahah...

Selain daripada itu saya mengalami masalah keturunan hidung cuaca orang kampung kata resdung, memang ESP ni booster abis lendir pekat macam nanah kadang berdarah kuar daripada hidung, pagi2 dok membuang jer lendir tu:)

Masalah haid tidak teratur juga mula membaik sejak istiqomah mengamalkan makan tambahan ini....


Kepada yang tercari-cari makanan tambahan semulajadi, jimat dan berkesan insya-Allah boleh mula membaca testimoni daripada pelbagai SID (Shaklee Independent Distributor)...


Yang baik semua datang daripada Allah Tallah yang salah datang daripada saya yang suka berkongsi pengalaman....





"Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit” 

Saya adalah pengedar sah Shaklee. Berminat untuk berkongsi pengalaman mengamalkan produk ini Jom hubungi saya:)



Dyan Health Care
sms:
0192975492
whatApp
818051009381
email:rodan9381@gmail.com
fb:dyan health care
ID
1110254

Tiada ulasan:

Catat Ulasan