Sabtu, 1 April 2017

PARUT JERAWAT HILANG DENGAN SHAKLEE




Alhamdulilah..

Ramai kata kulit saya semakin ok..

Nutritions SHAKLEE pon kata kulit saya lebih nampak mudah berbanding dulu..

Lebih nampak awet muda..






Sudah kurang jerawat parut jerawat.

Saya amalkan set kulit SHAKLEE dalaman dan luaran..

Dalaman ESP VITA C VITA E VIVIX juga Collagen ni antaranya tumpuan khusus untuk kulit. Sebenarnya daripada 100% saya dah guna lebih 90-95% produk SHAKLEE dan sangat2 berpuas hati..



Luaran saya guna set muka ENFUSELLE dan NUTERIWHITE.


Semua produk saya guna daripada alam semulajadi yang melalui kajian klinikal lab yang ketat. Sebenarnya sangat ketat. Oleh itu saya sangat puas hati gunakan selama hampir 5 tahun sejak tahun 2013.


Dyan Health Care
COD: Melaka & Nagoya, Aichi, Jepun
Postage:Seluruh Malaysia dan Jepun
Contact:+60172215006
+8180-5100-9381 (whatsApp, line,telegram)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp
FB:dyanhealthcare2u
Intagram:dyanhealthcare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan