Rabu, 25 Januari 2017

Vivix------>Ratu Jerawat Vs Ratu Snow White😄








Wahhhhh...



Saya kongsi apa yang saya amalkan untuk atasi masalah kulit saya....



Ya!!!


Saya ratu kulit bermasalah jerawat,parut berminyak pigmentasi whitehead blackhead...


Sekarang pon masih ada...


Tapi terkawal...


Tidak semeriah dulu...



Apa yang saya ikhtiar?


Saya amalkan SET KULIT:-


Pada tahun 2014

1) ESP

2)GLA COMPLEX

3)VitaC

4)VitaE


Pada tahun 2017

5)Collegen

7)VIVIX


Selain itu SET KULIT LUARAN:-


1)SET LENGKAP ENFUSELLE

    (Normal to oily skin)


2) NUTRIWHITE

     1) Makeup Remover

     2) Gentle Deep Foaming



Gunakan setiap hari pagi dan petang untuk dapatkan hasil kulit yang diingini...



Berusaha 



Yang lain biar Allah yang tentukan...



Cantik tu datang dari Allah...



Kita pinjam je sekejap..nanti perlu dipulangkan...




-NAI-

Nor An Ibrahim

+60172215006

Tiada ulasan:

Catat Ulasan