Rabu, 14 September 2016

Vitamin C Shaklee memudarkan parut jerawat


Assalamualaikum wrh wbrkt & salam sejahtera,

Saya masih konsisten memgambil vitamin C Shaklee semenjak tahun 2013 bagi tujuan merawat masalah kulit muka saya yang teruk berparut akibat jerawat. Muka saya dipenuhi jerawat akibat daripada masalah hormon yang tak stabil.

Setelah beberapa tahun mengamalkannya alhamdulilah parut di muka saya semakin pudar dan masalah jerawat dapat diatasi. Jika dulu saya suka pakai bedak tebal untuk menutupi masalah kulit muka comot akibat berparut dan berminyak. Kini tidak lagi, saya berbedak jika perlu sahaja dan nipis kerana berasa yakin dengan penampilan diri hasil daripada kulit muka yang bersih.

Antara fungsi vitamin C Shaklee salah satunya adalah:-
  • Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

Bukan itu sahaja saya telah melakukan detoks dengan ALFALFA COMPLEX,

HERBLAX, LECITHIN, OMEGAGUARD supaya supplement yang saya ambil mudah untuk diserap secara optimum oleh badan. 

Disamping itu tidak ketinggalan mengamalkan ESP untuk memperbaiki sel kulit.



Orang kata produk Shaklee mahal. Ya saya sangat setuju produk Shaklee sememangnya amat mahal tetapi ianya berbaloi. Kesan dan hasil yang diperolehi setelah konsisten alhamdulilah amat memuaskan hati saya. Jika tidak masakan saya masih setia mengamalkannya sehingga hari ini.

Sebotol vitamin C Sustained Release Vita-C 500mg 180biji sebotol tahan 3-6bulan bergantung kepada penggunaan.

Alah membeli, menang memakai. 

Ingin dapatkan vitamin C daripada kami boleh hubungi seperti maklumat di bawah;-


#sayajualsahklee
#esp6free1

Dyan Health Care
SID:Melaka & Jepun
Contact: +8180-5100-9381 (whatsApp/Telegram/Line)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp/
PM:http://www.facebook.com/messages/dyanhealthcare2u
Instagram:dyanhealthcare


Tiada ulasan:

Catat Ulasan