Rabu, 14 September 2016

15kg hilang lepas Pantang

Tengah tunggu hari nak bersalin


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Berat turun 15kg iaitu 79kg kepada 64kg selepas bersalin dengan konsisen mengamalkan SET PANTANG LENGKAP.

Apa ada dalam SET PANTANG LENGKAP?
1. ZINC COMPLEX-membaiki sel tisu yang luka semasa bersalin, saya bersalin cara czer alhamdulilah masa discharge doktor Jepun bagi tahu ok desu..saya dah tak payah pakai selotape untuk lindungi luka daripada terkena air semasa mandi, Alhamdulilah.

2. B COMPLEX-memberi sayatwnaga sepanjang pantang, elakkan stress yang boleh menyebabkan meroyan.

3. VITALEA- sumber vitamin&mineral saya, dok dalam hospital seminggu banyak makanan pantang hospital Jepun kita tak boleh makan seperti cendawan, telur dll tapi saya anemia sbb tumpah darah banyak dan kena masuk 2-3 pake darah. jadi perlukan makanan yang boleh menormalkan bacaan darah saya. Jadi Vitalea memang sangat membantu kerana kaya dengan Iron(zat besi). Fungsi Iron (zat besi) adalah salah zat yang sangat diperlukan tubuh. Adanya zat besi memungkinkan manusia memproduksi hemoglobindan myoglobin dalam sel darah merah dan mengikat oksigen dari paru-paru ke seluruh tubuh.


4. VITA-C SUSTAINED RELEASE- vitamin c adalah untuk imun supaya saya dapat sembuh cepat dan batuk saya dapat disembuhkan segera, dalam nak bersalin tiba2 datang batuk memang saya telan vitamin c selain nak baiki sel luaran kulit saya yang di bedah semasa bersalin.

5. OSTEMATRIX-ni sumber kalsium yang memberikan rasa rehat yang cukup, elakkan saya sembelit semasa pantang. Saya mempunyai sejarah pantang sembelit sehingga suami terpaksa beli julap di farmasi semasa pantang anak pertama.

tambahan untuk MILK BOOSTER❤️❤️❤️❤️❤️
ESP, 
LECITHIN, 
ALFALFA COMPLEX, 



ALHAMDULILAH💞💕💓❣💜💙💚💛
Berat terakhir sebelum due 79.3kg 2 kali digariskan oleh doktor dan selalu ditegur kawal makan dan berat semasa mengandung aduhai!!! ...seksa tu berat naik mendadak semasa mengandung anak ke2..badan tak nampak macam orang mengandung sangat sebab saudara mara tegur badan tak naik seperti mengandung anak pertama tapi kilo naik memcanak dengan jayanya.


Berkat usaha dengan SET PANTANG LENGKAP sebenarnya nak sihat semasa pantang bersalin operate dan nak tambah susu badan diperantauan tanpa pantang berurut, minum akar kayu, tungku, barut dlll.

Syukur azam nak susu badan berjaya, proses pemulihan selepas pantang agak cepat, badan bertenaga dan BONUS berat badan berkurang dalam masa sebulan dah menjadi 64.9kg.



Ahli keluarga selalu tegur masa sidang video WOW nampak kurus😍😍☺️😍☺️.

Mengandung 6 bulan



Berat terkini selepas anak dah berumur 8 bulan

Jom siapa nak berpantang dengan supplement boleh hubungi saya untuk tahu dengan lebih lanjut.🙋🏽🙋🏽🙋🏽🙋🏽🙋🏽

#sayajualsahklee
#esp6free1
Dyan Health Care
SID:Melaka & Jepun
Contact: +8180-5100-9381 (whatsApp/Telegram/Line)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp/
PM:http://www.facebook.com/messages/dyanhealthcare2u
Instagram:dyanhealthcare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan