Khamis, 13 Mac 2014

Penghantaran

Polisi Penghantaran


Dyan Shaklee akan menghantar pesanan pelanggan dalam tempoh 1~2 hari bekerja dari tarikh pembayaran jelas dan termaklum. Untuk penghantaran produk Shaklee, ia akan dibuat dalam tempoh 3-4 hari melalui syarikat Shaklee.


Pihak kami akan memaklumkan tarikh penghantaran akan dibuat melalui e-mail sebaik sahaja pesanan diproses. Bagi kes dimana penundaan penghantaran terjadi(cuti atau sbg), pelanggan akan dimaklumkan tarikh penghantaran sebelum pesanan dibuat. Walaubagaimanapun, kami tidak menjanjikan ketibaan pesanan pelanggan dan bergantung pada pihak POSLAJU, GDEx dan Citilink. 


Jika pihak Dyan Shaklee atas sebarang sebab tidak dapat menepati tarikh penghantaran yang dimaklumkan, kami tidak akan menanggung sebarang kerugian, kos, kerosakan,cas-cas lain atau sebarang perbelanjaan yang dikeluarkan pelanggan berpunca pada kelewatan itu. Jika pelanggan atau wakil tidak dapat menerima kiriman oleh POSLAJU,GDEx dan Citilink pihak POSLAJU, GDEx dan Citilink akan meninggalkan notis untuk pungutan di pejabat pungutan yang dimaklumkan dalam notis. 



Untuk menjejaki kiriman pesanan, sila gunakan Tracking ID yang dihantar kepada pelanggan melalui E-mail sebaik sahaja pesanan dikirim oleh pihak Dyan Shaklee. Untuk langkah berjaga-jaga, sila simpan resit/bukti pembayaran untuk setiap pesanan yang dibuat. 



Bagi kes yang jarang terjadi, dimana produk yang diterima mengalami kecacatan atau kurang atau salah produk, sila hubungi Dyan Shaklee. Gunakan ID Belian sebagai rujukan dalam berkomunikasi dengan saya melalui no telefon 0192975492 dan email terus ke rodan9381@gmail.com



Untuk produk Shaklee, penghantarannya ialah sebanyak RM10 untuk jumlah produk dibawah RM800 dan RM800 adalah percuma bersama KEAHLIAN PERCUMA juga yang bernilai RM65


Tiada ulasan:

Catat Ulasan