Jumaat, 29 Ogos 2014

Batuk, demam & selsema selesai dengan OMEGAGUARD

Assalamualaikum wrh wbrkt & salam sejahtera,



Musim buahan, panas hujan dan faktor pemakanan tak seimbang di musim perayaan telah memberikan saya pelbagai cubaan yang menjadikan saya seorang pengguna optima makanan tambahan.


Melalui pembacaan, perkongsian dan pemahaman yang saya terima. Maka OmegaGuard telah saya jadikan ejen pengganti/tambahan untuk merawat batuk mak dan demam anak buah yang berulang.

Sebiji omegaguard telah dipecahkan ke dalam botol susu anak buah. Selepas 2 hari mencuba si kecil Teha kembali sihat kerana demam yang lama dan berulang.


Mak yang mempunyai masalah batuk yang sukar sembuh segera.juga saya berikan OmegaGuard untuk mengurangkan gejala batuk teruk.

OmegaGuard bukan sahaja sebagai produk pengurusan berat badan tetapi sebagai backup untuk penyakit demam, batuk dan selsema.

Ingin merasai khasiat OmegaGuard, boleh hubungi

Dyan Health Care,
1110254
SID:MELAKA & JEPUN
WhatsApp:818051009381
Sms/call:0172215006
Email:rodan9381@gmail.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan