Selasa, 29 April 2014

Set Pencuci Muka NutriWhite

Assalamualaikum wrh wbrkt & Salam Sejahtera:)

Sedang mencari pencuci muka tiada bahan kimia dan sumber asaskan alam semulajadi yang dipercayai
Jom kita tengok apa pilihan yang saya ada

SET PENCUCI MUKA NUTRIWHITE


Apa kelebihan set pencuci muka NutriWhite ini?



Saya baru 2 minggu menggunakan pencuci muka ini (Gentle Deep Foaming Cleanser). memang serasi dengan kulit saya yang kering berminyak. Alhamdulilah kulit tidak berjerawat lepas mengunakannya dan dah mula jatuh cinta....kerana sebelom ini saya ada pakai cleanser daripada produk lain selalunya setengah jalan sebab kulit keluar jerawat  aduhai....


Lagi satu walaupun comel hanya 150g jer tapi super jimat...tiap kali ambil wuduk memang saya gunakan sebab picit sebesar biji kacang hijau dah cukup...pencuci muka ini tiada pewarna pewangi jadi...kita cuci muka mcm cuci dgn air gitu tapi kesan selepas pembersihan kulit rasa segar bersih dan berseri..


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit” 

Saya adalah pengedar sah Shaklee. Berminat untuk berkongsi pengalaman mengamalkan produk ini Jom hubungi saya:)


Dyan Health Care
sms:
0139399831
whatApp
email:rodan9381@gmail.com
fb:dyan health care
Id
1110254

Tiada ulasan:

Catat Ulasan